САЛАТА "ВКУСНА ТРОЙКА"



Тази салата отнема доста време,но като я приготвим и като я мушнем в хладилника сме в пълна бойна готовност за неканени гости:))).
Не бихме могли да я включим и в списъците на диетичните салати,но пък е на едно от първите места в списъка на вкусните салати:)!
Тези три зеленчука са ми толкова любими,че доста мезенца си приготвяме с тях......

продукти:

500 гр.месести зелени чушки;
500 гр.месести червени чушки;
1 кг.тиквички;
1 кг.патладжан;
1 гл.чесън;
кервиз;
олио за пържене;

****
1/2 ч.ч.ябълков оцет;
1/2 ч.ч.вода;
5с.л.;захар;
малко сол;

Почистване,измиваме и разполовяваме на дълго чушките.Решем ги на ивици и ги запържваме в силно загрято олио,но не трябва да омекват.
Патладжана се измива ,обелва и нарязва на шайби.Посоляваме ги и ги оставяме за половин-един час да му изтиче черната вода.Пържим го и го прибавяме към вече изпържените чушки.
Тиквичките се измиват и нарязват на кръгчета,след което се пържат.
Съставките за марината се слага в съд на топлия котлон,за да се стопи захарта.Заливаме зеленчуците,които сме объркали и с нарязаните чеснови скилидки и със свежия ,уханен кервиз.
Прибираме купата със салатата в хладилник.



Коментари

  1. Миленче, таз салатка като за нас.
    Съставките все любими.
    Поздрави и прегръдки. миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленче, готова съм веднага да направя вкусната салатка! А докато я правя има да преглъщам! Поздрави за рецептата и за страхотните снимки!

    ОтговорИзтриване
  3. Хм, нещо не ми се обновява блога ти, като пускаш рецепта :( Но открих, де - чудесна салатка, това зеленкото отгоре е листа целина, тъй ли?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Целина е Веси!
      В моята кухня целината е на почит,слагам я даже и на салата с домати....Прекрасен и свеж аромат има кервизът!Прегръдки:)

      Изтриване
    2. Интересно, аз също я харесвам на някои неща, но не се сещам да я ползвам така често.

      Изтриване
  4. Чудесия, вкуснотия лятна свежест във чиния:) Ох, на рима го обърнах, но ме изкуши с тази салатка! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тя и кулинарията е поезия.......:)Прегръдки и от мен:)!

      Изтриване
  5. Мммммм, чудесно звучи, трябва спешно да се пробва!

    ОтговорИзтриване
  6. Хей такива салатки си ги хапвам за основно аз :) и друго не ми трябва :)
    Поздрави Миленка!

    ОтговорИзтриване
  7. Правя подобна салата, но аз гриловам зеленчуците и после мариновам и оставям да попият. Смесвам с домат и краставица и става убиец.
    Със сигурност обаче, пържените зеленчуци са в пъти по-вкусни :)
    Чудесна салата!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар